Housing Heroes wil kopers blij maken bij de aankoop van een nieuwbouwwoning, dat betekent het bieden van begeleiding op maat en de juiste digitale ondersteuning. Gedurende het proces van het personaliseren van de nieuwbouwwoning moeten kopers pro-actief geïnformeerd worden zodat ze altijd up-to-date zijn. Naast persoonlijke aandacht geloven wij in de juiste digitale ondersteuning en daarom hebben wij een digitaal klantportaal en een mobiele Housing Heroes app ontwikkeld.
Het online klantportaal bevat het complete woondossier van de koper. Zo is daar altijd de actuele projectinformatie te vinden, de tekeningen, offertes en contractstukken. Daarnaast kunnen wooncoaches van Housing Heroes gemakkelijk communiceren met de koper zodat zij altijd de juiste begeleiding krijgen en de aandacht die ze vragen, want aandacht maakt alles beter.
Met deze samenwerking bouwt Housing Heroes verder aan de professionalisering van het koopproces. De digitale Housing Heroes app is inmiddels voor Andriod hier te downloaden en de IOS app via onze inlogpagina.